هلدینگ صفرتاصد دانش‏ بنیان شد

با استعانت از پروردگار متعال و تکیه بر دانش فوق تخصصی در زمینه ی اکتشاف معدن موفق به اخذ تاییدات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری شدیم. در حال حاضر شرکت دیده بان کسب و کار صفرتاصد (هلدینگ صفرتاصد) به عنوان شرکت دانش بنیان در زمینه ی اکتشاف معدن با هوش مصنوعی است؛ خدماتی که هلدینگ صفرتاصد در زمینه ی اکتشاف معدن ارائه می دهد به شرح ذیل است :

(۱) شناسایی پتانسیل های معدنی فلزی و غیر فلزی (MPM)

مطالعه و بررسی دقیق پتانسیل های معدنی فلزی و غیرفلزی در سراسر کشور با به کارگیری به روزترین روش های علمی و عملی (ژئوشیمی، ژئوفیزیک و سنجش از دور).

(۲) اولویت بندی محدوده های معدنی و اهداف اکتشافی (PET)

اولویت بندی معادن و محدوده های معدنی اکتشافی (فلزی و غیرفلزی) که به صورت مزایده ای توسط وزارت صمت واگذار میگردند به منظور انتخاب محدوده های اقتصادی.

(۳) پیشنهاد بهترین محل حفر گمانه و سینه کارهای اکتشافی

تعیین بهترین نقاط از معادن و محدوده های اکتشافی به منظور حفاری های عمقی و سطحی در مطالعات اکتشافی و طراحی استخراجی معدن.

(۴) مطالعات امکان سنجی فنی و اقتصادی معادن و محدوده های اکتشافی (FS)

ارائه خدمات مشاوره ای و ارزیابی فنی و اقتصادی معادن و محدوده های معدنی اکتشافی به منظور سرمایه گذاری، تجهیز، استخراج و فرآوری.

(۵) کارگزاری تخصصی فروش و خرید معادن و محدوده های اکتشافی

مطالعه دقیق ذخایر معدنی فلزی و غیر فلزی به منظور فروش و یا خرید معدن؛ قیمت گذاری تخصصی معادن بر اساس روش های به روز و علمی.

(۶) مشاوره به سرمایه گذاران بخش معدن

معرفی موقعیت های معدنی اقتصادی در کشور جهت سرمایه گذاری اکتشافی و استخراجی. هلدینگ صفرتاصد فعال در حوزه معادن فلزی و غیرفلزی حاضر به همکاری با گروه های سرمایه گذاری در زمینه اکتشاف، استخراج و فرآوری مواد معدنی است.

(۷) مشاوره حقوقی جهت عقدقراردادهای معدنی

هلدینگ صفرتاصد به کمک گروه حقوقی متخصص در زمینه ی تنظیم و عقدقراردادهای معدنی آماده همکاری با معدن داران، صاحبین کارخانه جات، مکتشفین و کلیه فعالین حوزه معدن است؛ تنظیم و عقد قرارداد خرید معدن، فروش معدن، مشارکت در اکتشاف و یا استخراج معدن و سرمایه گذاری بر روی گروه های معدنی از جمله خدمات تخصصی هولدینگ صفرتاصد است.

 

تاییدیه دانش بنیان شرکت دیده بان کسب و کار صفرتاصد
تاییدیه دانش بنیان شرکت دیده بان کسب و کار صفرتاصد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *